چیلیک

اینجا همه چی درهمه !

چیلیک

اینجا همه چی درهمه !

آفتاب می‌شود

نگاه کُن که غم درون دیده‌ام
چگونه قطره قطره آب می‌شود
چگونه سایۀ سیاه سرکشم
اسیر دست آفتاب می‌شود
نگاه کُن
تمام هستی‌ام خراب می‌شود
شراره‌ای مرا به کام می‌کشد
مرا به اوج می‌بَرد
مرا به دام می‌کِشد
نگاه کُن
تمام آسمانِ من
پُر از شهاب می‌شود
تو آمدی ز دورها و دورها
ز سرزمین عطرها و نورها
نشانده‌ای مرا کنون به زورقی
ز عاج‌ها، ز ابرها، بلورها
مرا ببر امید دل‌نواز من
ببر به شهر شعرها و شورها
به راه پُر ستاره می‌کشانی‌ام
فراتر از ستاره می‌نشانی‌ام
نگاه کُن
من از ستاره سوختم
لبالب از ستارگان تب شدم
چو ماهیان سرخ‌رنگ ساده دل
ستاره‌چین برکه‌های شب شدم
چه دور بود پیش از این زمین ما
به این کبود غرفه‌های آسمان
کنون به گوش من دوباره می‌رسد
صدای تو
صدای بال برفی فرشتگان
نگاه کُن که من کجا رسیده‌ام
به کهکشان، به بیکران، به جاودان
کنون که آمدیم تا به اوج‌ها
مرا بشوی با شراب موج‌ها
مرا بپیچ در حریر بوسه‌ات
مرا بخواه در شبان دیر پا
مرا دگر رها مکُن
مرا از این ستاره‌ها جدا مکُن
نگاه کُن که موم شب به راه ما
چگونه قطره قطره آب می‌شود
صراحی سیاه دیدگان من
به لای‌لای گرم تو
لبالب از شراب خواب می‌شود
به روی گاهواره‌های شعر من
نگاه کُن
تو می‌دمی و آفتاب می‌شود

                                                                                      

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوالفضل دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.ufo-nasa.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارید
اگه میشه به منم سر بزنید
راستی اگه با تبادل لینک هم موافقی منو با اسم موجودات فضایی لینک کن وبعد خبر بده تا شما رو لینک کنم

ghandak banoo چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

fargoli toke weblag dari
khob inja barat mizaram ramzo

bezarm inja ??

اره بزار عزیزم

ghandak banoo پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

in emtehaniye

ghandak banoo پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

eeeeee che jori khososi mishe nazar ferestad behet ??

بالا سمت راست نوشته منوی اصلی تماس با من اونجا میشه

رها چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

فرگل جان من نمیدونستم تو وبلاگ داری
موفق باشی عزیزم
من عاشق شعرهای فروغم

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد